Pozycjonowanie w wyszukiwarkach - więcej informacji o tej usłudze.
Istnieją 3 kluczowe metody pozycjonowania:
– pozycjonowanie okresowe,
– pozycjonowanie Long Tail, czyli na tzw. długi ogon,
– pozycjonowanie lokalne.
Pozycjonowanie okresowe
Pozycjonowanie okresowe pełni szczególną funkcję przed jednorazowymi bądź cyklicznymi wydarzeniami, takimi jak Światowe Dni Młodzieży, Dzień Ojca lub Święto Pracy. Ten typ pozycjonowania jest bardzo skuteczny, jeżeli popularna w danym okresie fraza zostanie odkryta i wykorzystana odpowiednio wcześnie. Zazwyczaj pozycjonowanie okresowe stosowane jest w sektorze turystyki oraz gastronomii. W większości wypadków trzeba rozpocząć je na 2-3 miesiące przed wybranym wydarzeniem, by Google zdążyło zaindeksować nową ewentualnie uzupełnioną treść witryny.
Pozycjonowanie Long Tail, czyli na tzw. długi ogon
Następny typ pozycjonowania to dobre i sprawdzone wyjście dla posiadaczy niskich środków na reklamę. Za sprawą właściwego dobrania słów kluczowych, nie tylko uda się wejść w niszę powiązaną z interesującą nas branżą, ale również stawki za reklamę w Google Ads istotnie się obniżą. Pozycjonowanie na długi ogon to również znacznie mniejsza konkurencja. Kluczowe jest też to, że coraz powszechniejszy jest trend wprowadzania dłuższych zapytań w wyszukiwarkach.
Frazy pozycjonowania Long Tail to np.:
– golarka Braun Seria 3 srebrna,
– telefon Samsung Galaxy A40 niebieski,
– buty sportowe Nike Tanjun czarne sklep online.
Pozycjonowanie na długi ogon jest ogromnie ważne przede wszystkim dla sklepów działających w sieci. Za pośrednictwem tego typu fraz, sklepy posiadające w swojej ofercie nader szeroki asortyment artykułów mogą się jeszcze efektywniej pozycjonować w wynikach wyszukiwania.
Pozycjonowanie Lokalne
W tym pozycjonowaniu najważniejsze jest połączenie słowa kluczowego z nazwą wybranej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym można uwzględnić z reguły:
– kraj (przykładowo “hotele Polska”)
– miasto (“klub fitness Kraków”)
– dzielnicę (“sklep komputerowy Wilda”)
Pozycjonowanie lokalne rewelacyjnie zda egzamin w stosunku do firm lokalnych, które kierują swoje usługi tylko do odbiorców mieszkających na tym samym obszarze. Ta metoda pozycjonowania jest preferowania również wtedy, gdy firma nie ma finansów na promocję i nie ma możliwości walczyć o pozycje na słowa kluczowe niezawierające dopasowania lokalnego, np. zamiast “restauracja amerykańska“, to “restauracja amerykańska Kraków”.
Lokalizacja firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]