Pozycjonowanie stron internetowych to szereg działań mających na celu zwiększenie obecności stron w organicznych (innymi słowy w bezpłatnych) wynikach wyszukiwania. Im wyżej strona wyświetla się w SERP, tym większy ruch w witrynie, co w rezultacie prowadzi do zwiększenia konwersji firmy. Innym plusem tego działania jest budowa rozpoznawalności usługi, produktu albo samej marki.
Algorytm Google wartościuje każdą witrynę internetową pod kątem blisko 200 różnorodnych czynników. Efekt tej ewaluacji decyduje o tym, na której pozycji strona ewentualnie jej podstrona pojawi się internaucie w wynikach wyszukiwania na konkretną frazę. Za kluczowe czynniki rankingowe profesjonaliści ds. SEO uznają m.in. responsywność, linkowanie (on-site i off-site), jak również jakość contentu.
Wstukując w wyszukiwarkę Google jakieś słowo, użytkownik otrzymuje listę stron, których treść została uznana za najlepiej dopasowaną do powyższego zapytania. Jakie adresy pojawią się w wynikach najwyżej? Na pewno te, których zawartość jest unikalna oraz dobrze wypełniona trafnymi słowami kluczowymi. Na pozycje nie bez wpływu jest także właściwie zoptymalizowany kod HTML, prędkość wczytywania się witryny (zarówno w wersji na urządzeniach przenośnych, jak i desktopowej), jak również liczba linków odsyłających do naszej witryny.
Czy powinno się przekazać pozycjonowanie strony albo sklepu www firmie SEO?
Algorytm Google systematycznie jest modyfikowany, stąd zaleca się przekazać pozycjonowanie stron i sklepów www ekspertom. Trafnym wyborem będzie agencja SEO, która posiada wieloletnie doświadczenie w tym obszarze. W takich agencjach zatrudnionych jest szereg specjalistów nie tylko od optymalizacji, ale też marketingu internetowego i tworzenia stron. Pozostawiając pozycjonowanie strony agencji zewnętrznej zaoszczędzone czas i środki można zaprząc w inne działania, które także rozwiną firmę.
Otwierasz biznes? Pozycjonowanie w Google jest obecnie nieodzowne!
Pozycjonowanie to głównie usługa skierowana do zarządców stron, które służą do prezentacji i sprzedaży produktów czy usług firmy. Decydując się jakąkolwiek działalność nierozważnie jest w dzisiejszych czasach nie posiadać strony firmowej albo ją utworzyć, lecz nie podjąć się jej pozycjonowania. Biznes to ciągłe starania o pozyskanie kolejnych klientów. Według statystyk w przybliżeniu 97% klientów sprawdza w internecie informacje o lokalnych usługach, co jasno pokazuje do jak rozległej grupy klientów można w ten sposób dotrzeć. A pojawienie się adresu strony albo sklepu w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania bardzo zwiększa szansę, że internauta zdecyduje się na nasze usługi.
Lokalizacja firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]