Kreatywność,

czyli jak tworzymy

Każdy klient jest inny i potrzebuje indywidualnego podejścia, gdyż różne są branże, produkty, budżety i akcje promocyjne. Dlatego też wypracowaliśmy proces, który usprawnia tworzenie produktu i dostosowanie oferty do klienta. Jest to Taktyka Łatwych Pytań:

1

Spotkanie z klientem:

Kim jest? Jaki jest?

Staramy dowiedzieć się o Państwu jak najwięcej, aby zrozumieć strategię, cel i filozofię Państwa firmy.

kreatywnosc

2

Podstawowe pytania:

Jaki jest cel brandingu i akcji marketingowej? Co chcemy osiągnąć? Dla kogo przeznaczone będą produkty? Ile mamy czasu? Jaki jest budżet?

Niektóre produkty dostępne są od ręki, a personalizacja i produkcja innych zajmuje więcej czasu. Równie ważny jest cel działania – czy jest to promocja, nagroda, a może po prostu wzrost sprzedaży?


3

Przemyślenia klienta:

Czego oczekuje? Jakie ma pomysły?

Zawsze sugerujemy się Państwa oczekiwaniami. Naszym celem jest, aby byli Państwo zadowoleni z projektu i czuli się jego współtwórcami.

kreatywnosc

4

Przeglądamy katalog:

Inspiracje? Pomysły?

Teraz możemy przejrzeć katalog. Być może znajdziemy w nim idealny produkt, który można obrandować, a może będzie tam przedmiot, który podsunie nowy pomysł? Kreacja to przecież proces twórczy i wymaga inspiracji! Po konsultacjach i burzy mózgów wspólnie wybieramy produkt do brandingu.

kreatywnosc

5

Ostatnie poprawki:

Jakie ma być logo? Gdzie je umieścić? Jakie kolory?

To już niezbędne informacje dla naszych grafików, którzy wykorzystają je przy tworzeniu prototypów oraz pomogą właściwie umiejscowić logo na produkcie.